Care să fie cele mai bune sfaturi atunci când începi o campanie de link building? La prima vedere poate părea dificil să dezvolți o astfel de strategie, însă, află că dacă urmezi pașii recomandați și cauți cele mai bune platforme de publishing, și rezultatele vor fi pe măsura așteptărilor. Probabil știi deja ce câștig vei aduce site-ului tău, acum nu mai trebuie decât să faci ca totul să fie posibil. Nu mereu ai nevoie de cei mai buni strategi sau experți în link building, uneori o poți face chiar și tu.
Cum poți dezvolta o campanie de link building?
Pentru că timpul este unul prețios, am rezumat totul în câteva rânduri ușor de parcurs. Analizează fiecare punct și aplica-l în campania ta.
- Pentru link building ai nevoie de advertoriale. Aceste articole ce reprezintă reclamele scrise din mediul online au o structură ușor de parcurs și prezintă în detaliu beneficiile unui produs sau serviciu, în general cele care sunt specifice site-ului tău.
- Alege linkuri potrivite pentru advertoriale. Știi că în textele acestea trebuie să apară linkuri cu trimitere către site-ul tău. Dacă în articol vorbești despre avantajele unui produs anume, poți atașa link către secțiunea din site ce prezintă acest produs minune. Dacă prezinți în advertorial o categorie de servicii sau produse, linkul va fi cu trimitere către pagina respectivă. Important este să atragi publicul țintă către acele părți din site ce l-ar convinge să cumpere.
- Alege un public țintă relevant. Degeaba publici articole în fața unei audiențe ce nu este interesată de ceea ce oferi. Ai nevoie de oameni cu adevărat interesați de produsele tale. Dezvoltă o mică cercetare și găsește-ți publicul.
- Îndreaptă-ți atenția către site-uri optime pe care să îți publici advertorialele. Primul pas în alegerea site-ului de publishing este să cuprindă publicul pe care l-ai găsit. Din nou, în zadar te evidențiezi în fața oamenilor care nu au nevoie de tine. Al doilea pas, ține de valorile site-ului pentru care ai optat sau urmează să optezi.
- Alege site-uri de încredere, ale căror indici să aibă valori cât mai bune. Google pune accent pe platforme ce au Autoritate, Nivel de încredere ridicat și un număr de Vizualizări ce nu da de bănuit. În momentul în care alegi să îți creezi o relație prin intermediul linkurilor cu anumite site-uri, ele trebuie să fie bune. De ce? Nu vei face altceva decât să obții un calificativ negativ dacă te relaționezi cu platforme ce au spam sau sunt fantomă.
Unde poți publica articole pentru campania de promovare?
Acum că ai aflat care sunt pașii cei mai importanți, trebuie să găsești și o platformă. Instapress este aplicația ce pune la bătaie o mulțime de site-uri pe care îți poți începe strategia de link building. De ce să alegi această platformă?
- – Îți creezi un cont foarte simplu și rapid.
- – Bugetul pe care trebuie să îl introduci în publicarea de articole nu este deloc unul mare.
- – Ai de îndeplinit doar câteva norme de redactare atunci când vine vorba de structura textelor.
- – Poți publica articole SEO, advertoriale optimizate și comunicate de presă.
- – Ai peste 80 de site-uri dintre care poți alege.
- – Totul are loc instant, publici acum și într-o secundă primești link unic către articolul postat.
- – Nu ai nevoie de aprobări.
- – Te adresezi unui public țintă și postezi doar pe site-uri cu indici optimi.
Este foarte avantajos pentru campania ta de linkuri să postezi pe platforme profi. Este timpul să dai start unei astfel de strategii și să obții rezultatele mult dorite. O poziționare mai bună în SERP și vizibilitate în fața audienței potrivite.