Accesul în Primăria Bistrița este restricționat, începând de azi, celor care nu dețin un certificat verde, cu excepția angajaților. Sistemul de adeverințe electronice verzi cuprinde trei tipuri distincte de adeverințe COVID-19: o adeverință de vaccinare, o adeverință de testare , o adeverință de vindecare.

„În contextul creșterii semnificative a numărului de cazuri de coronavirus, a noilor reglementări ale Comitetului Național pentru Situații de Urgență și a măsurilor de combatere a efectelor pandemiei generată de SARS-CoV-2, Primăria municipiului Bistrița aduce la cunoștință publică faptul că, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1090 / 2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, anexa 3, art.12, alin.(4), „accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în incintele instituțiilor publice centrale și locale, regiilor autonome și operatoriilor economici cu capital public este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2”.
Primăria municipiului Bistrița face apel către persoanele fizice și juridice care doresc să transmită solicitări să evite deplasarea la sediul instituției și să facă acest lucru, ori de câte ori este posibil, prin intermediul adresei de poștă electronică primaria@municipiulbistrita.ro“, a transmis azi Primăria Bistrița.

Primăria municipiului Bistrița oferă prin noua platformă web (www.primariabistrita.ro, secțiunea Servicii online sau www.e-bistrita.ro) un set de servicii electronice care vă pot ajuta să evitați deplasarea la sediile noastre, cum ar fi:
– depunerea declarațiilor de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare;
– plata taxelor și impozitelor locale, precum și a majorității obligațiilor fiscale;
– eliberarea de certificate de atestare fiscală;
– programarea pentru radiere / evidență mijloace de transport;
– programarea pentru obținerea actului de identitate;
– depunerea de petiții;
– consultarea stadiului unui document depus sau a eliberării actelor de urbanism.

Unele din aceste servicii presupun autentificare, motiv pentru care vă rugăm să urmați procedura de obținere online a contului și a parolei.
Acest demers are loc o singură dată și vă va asigura accesul la toate serviciile online ale platformei. Autentificarea este o procedură simplă, explicitată prin tutorialele video postate pe canalul Youtube al instituției.

 

SPUNE-TI PAREREA