Instituțiile publice din subordinea Instituției Prefectului Bistrița-Năsăud au intrat într-un sistem de evaluare pe baza unor chestionare completate de cetățeni, la inițiativa prefectului Stelian Dolha. Acest sistem a intrat în vigroare în luna februarie a acestui an, iar rezultatele evaluării au fst făcute publice de către prefect, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc azi.

Conform informațiilor transmise de către Stelian Dolha, instituția care stă cel mai bine în percepția cetățenilor este Serviciul de Pașapoarte, din cadrul Instituției Prefectului, urmată de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială, dar și de Arhivele Naționale Bistrița-Năsăud.

Printre instituțiile date ca exemplu negativ sunt AJOFM, DSVSA, dar și serviciul de permise și înmatriculări. Cetățenii s-au plâns, în general, de atitudinea funcționarilor, în cazul insituțiilor care au primit „sad face“, și au apreciat promptitudinea și amabilitatea în cazul celor date ca exemple pozitive.

Prefectul urma să implementeze și un sistem electronic, prin care funționarii să primească emoticoane în funcție de gardul de mulțumire/ nemulțumire al cetățenilor, dar perioada imediat următoare s-a declanșat epidemia și acest sistem de evaluare a trecut în plan secundar.

1 COMENTARIU

  1. Retineti un lucru si anume faptul ca daca peste tot, in serviciile publice, se va desfasura deservirea publicului pe criteriul planificarii online sau altfel… cu interdictia de a se ingramadi lumea la ghiseie daca nu are o astfel de planificare, asta este lucru care va fi cel mai bine cotat !
    Mai frate, nu poti merge la doctori, la permise, la examinari, la fortele de munca… etc. fara sa stea claie peste gramada ” po.pu.li.mea ROMANA ” sa-tzi sufle-n ceafa ori in nas… cu toate ca stie ca nu are planificare … DAR SPERA EL SMECHERUL CA POATE… POATE … SE DESCURCA SI PACALESTE SI-i PROSTESTE PE ” fraierii ” CARE STAU CUMINTI LA RAND !

SPUNE-TI PAREREA