Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, este disponibilă acum și pentru locuitorii din Bistrița care doresc să-și facă cumpărăturile personale într-un mod eficient.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Bistrița vor avea acces la produsele restaurantului KFC și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. În plus, cu ajutorul categoriei „Curier express”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

Pe parcursul anului, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri din Bistrița.

“În ultimele luni am încercat să fim un real sprijin pentru restaurantele partenere din toată țara, prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace (livrare cu propriii angajați). În plus, în ultima lună am lansat două noi funcționalități în aplicație: utilizatorii pot lăsa bacșis curierilor, aceștia putând să-și crească veniturile lunare, și serviciul Glovo Prime, ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de aproape 30 de lei,” a precizat Victor Răcariu, General Manager Glovo.

Cum funcționează aplicația Glovo?

  • Descarcă aplicația gratuit de pe Google Play sau App Store și creează-ți un cont;
  • La deschiderea aplicației va trebui să setezi locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;
  • Alege o categorie din cele predefinite;
  • Comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;
  • Vei primi un email cu informații despre comanda plasată;
  • Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
  • Plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare
  • Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;
  • După finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descarcată de 1,7 mlioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze. Cei peste 17.200 de curieri parteneri au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi.

Despre Glovo

Glovo este o aplicație de livrare rapidă care îți permite să comanzi, să trimiți sau să primești orice produs sau articol în orașul în care te afli. Înființată în Barcelona, compania operează în peste 650 de orașe din 22 de țări din EEMEA, LATAM și Africa Subsahariană. Glovo are peste 2,5 milioane de utilizatori activi lunar, 50.000 de curieri activi și peste 50.000 de parteneri asociați în întreaga lume.

Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 31 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște, Botoșani, Bistrița și Târgu Jiu.

2 COMENTARII

SPUNE-TI PAREREA