Un mesaj care ar trebuie să inspire mai mulți profesori și directori de școală a fost transmis unui părinte de către un director de școală din Bistrița. Este vorba de Raluca Mărginean, director de la Liceul De Muzica Tudor Jarda din Bistrița, care a luat în calcul și ideea că unii părinți ar putea avea nevoie de o atenție specială, în contextul predării online.

„Despre școala online pentru copii cu dizabilități si cerințe educative speciale.

Postez aici mesajul pe care l-am primit azi de la doamna director de la Liceul De Muzica Tudor Jarda, unde Edy este elev de 9 ani. Un elev încadrat in grad de handicap grav, cu cerințe educative speciale.

Un elev în recuperarea căruia școala s-a implicat enorm și i-a fost o a doua casă. Edy a fost primul elev diagnosticat cu autism care a fost admis în această școală, deci cadrele didactice nu aveau nici experiență, nici cursuri de educație specială. Și totuși, oamenii aceștia au făcut minuni. Profesorii, colegii și personalul auxiliar îl sprijină și au învățat din mers cum să îl ajute. Treptat și alți copii autiști talentați la muzică au pășit pragul acestei școli.

Mi-aș dori ca acest mesaj să inspire și alți directori de școli, și alte cadre didactice astfel încât elevii cu cerințe educative speciale să nu fie pierduți la numărătoare în această perioadă foarte dificilă pentru noi toți, în care solidaritatea este esențială.

Știu, din păcate, că mulți elevi cu CES sunt complet pe dinafara procesului educațional în această perioadă“, a transmis Ana Dragu, președintele Centrului de Resurse și Referință în Autism Micul Prinț.

SPUNE-TI PAREREA