Inspectoratul de Poliție al Județului Bistrița-Năsăud a lansat o licitație prin care caută un service care să asigure servicii de întreținere, revizii și reparații pentru cele 195 de autospeciale. Bugetul este de 558.000 lei.

Data pâna la care se pot depunde ofertele pentru această licitație este 4 martie.

Firma care va realiza reparațiile va fi selectată în urma unei licitații și va realiza următoarele servicii:

Verificare punte față / spate, verificarea și testarea suspensiilor, înlocuire-reparare arcuri, brațe, reparații sistemul de direcție, sistemul de frânarelucrări de tinichigerie, instalație electrică. Prestatorul asigură pe toată durata contractului asistență rutieră non-stop și asigură tractarea autospecialelor.

De asemenea, cine va câștiga licitația, va fi obligat să răspundă solicitărilor de reparații în maxim 24 de ore, iar pentru piesele pe care le va schimba va trebui să ofere garanție de 6 luni de zile. În ceea ce privește manopera, garanția oferită va fi de 3 luni de zile.

Ofertantul serviciilor solicitate va face dovada autorizării acordate de Registrul Auto Român – privind autorizarea agenților economici care prestează servicii de reparare, de reglare și/sau desfășurare a activităților de reparații a vehiculelor rutiere. În plus, demonstrează căeste autorizat să efectueze servicii de întreținere și reparații pentru autovehiculele din prezenta procedură, fără pierderea garanției acestora.

Din totalul de 195 de autovehicule, parcul-auto al IPJ este compus din 75 mașini Dacia Logan fabricate în 2006 și 32 de Logan-uri din 2009, în stare avansată de degradare și care vor fi înlocuite treptat, în funcție de alocările bugetare.

 

SPUNE-TI PAREREA