“În data de 01.08.2019 s-a publicat în SICAP anunțul pentru achiziția elaborării studiului de fezabilitate pentru viitoarea centură ocolitoare a orașului. Traseul propus pleacă din DN 17 (Șieu-Măgheruș) către Sărățel, trece prin Monariu, Budacu de Jos, Jelna, trece către Ghinda și se întoarce în DN 17 (Livezile)”, a scris pe Facebook Adrian Solcan.

“Acest proiect a fost gândit în completarea proiectului Autostrăzii Nordului pentru care în data de 15 august 2019 se va lansa achiziția privind elaborarea studiului de fezabilitate.

Din seria #VorbeGoale este domnul deputat Ionuț Simionca, care a lansat zilele trecute o campanie de strângere de semnături, complet inutilă, exact pentru aceste proiecte, cu scopul de a prostii bistrițenii că el ar avea vreo implicare sau vreun merit”, a scris Adrian Solcan.

“La fel a procedat și cu mașinile serviciului de ambulanță, atunci când s-a fotografiat cu ele și a pretins că el le-a adus la Bistrița”, a încheiat Solcan, referitor la deputatul Ionuţ Simionca.

2 COMENTARII

  1. 1/. Aceasta ” centura” nu este utila bistritenilor absolut deloc , ptr ca este tangentiala total cu municipiul si pe ea bistritenii, nu vor circula DELOC . Ce sa caute pe acolo ?
    2/. Centura Budac, lungeste traseul ” moldovenilor „… daca vor fi obligati sa mearga cu autocamioanele pe acolo, cu cel putin 30 de Km fata de varianta „Centura veche”-Sigmir-Blajenii de Sus-Blajenii de Jos-Sintereag pe unde circula actualmente ( si care scurteaza cu 15 Km varianta pe la Viisoara-Saratel-Cranimat-Sintereag ) si pariu pun ca pe la Budac NU VA MERGE NICI UN TIR-ist … decat numai daca sta politia efectiv cu ” bota ” pe ei… zi de zi… sa-i amendeze si sa-i forteze sa strabata aceasta ” centura” care o sa le stea in ” Gat”… atata vreme cat le va lungi drumul cu 30 de km … ;
    3/. Centura Budac, nefiind in calea bistritenilor, pe ea nu vor circula decat masinile celor din Zona Budac… si care nu stiu daca au nevoie de asa ceva, in timp ce soseaua Bistrita-Budacul de sus si de Jos… este aproape ” goala ” de masini …
    4/. Daca tot ati vrut sa ocoliti Bistrita, trebuie de la Livezile, sa intrati pe Valea Lunga ( ceva dinsus de Targul de masini Livezile ) – Peste Deal la Dumitra-Blajenii de Jos-Sintereag , unde s-ar fi scurtat traseul ” moldovenilor „… cu cel putin 15-20 de Km fata de varianta Sigmir… si cu 25 Km fata de varianta Saratel…- Cranimat . Va dati seama ca toata lumea era multumita in acest caz ??? ( Dar stau si ma intreb daca cu adevarat aveti capacitatea s va ” dati seama „) …

    Stimate domn, nu pricep efectiv deloc cine dr.acu va imbata de cap si acceptati aceasta varianta care EFECTIV NU VA FI UTILA PENTRU BISTRITENI SI NICI pentru MOLDOVENI ( adica cei in tranzit dinspre Moldova … catre Cluj -Tg.Mures ), PTR CA ESTE MULT PESTE INDAMANA ACESTORA SI ” moldovenii ” VOR ALEGE TOT VARIANTA BISTRITA-SIGMIR… iar catre Tg. Mures-Bucuresti, moldovenii oricum nu vin prin Bistrita .
    DOMNILOR, DVS N-AVETI INGINERI SPECIALISTI DE DRUMURI SI N-AVETI POLITIE RUTIERA JUDETEANA, PE CARE SA-I CONSULTATI si care sa-si puna punctul lor de vedere ? Se pare ca pe acestia nu-i intreaba nimeni … desi scrie clar in Codul rutier ca sunteti obligati s-o faceti .

    Ma tem ca aceasta asa zisa ” centura”… din nou are doar o valoare strict politica , cu bani azvarliti aiurea si nimic altceva. Maaaa…. nu pricepeti ca TIR-istii, nu vor accepta sa mearga pe acolo, cata vreme li se lungesc drumul fata de cum circula acuma, cu cel putin 25-30 de km ? „

  2. Centura ocolitoare a Municipiului Bistrița, cât si varianta de ocolire a orasului Beclean sunt incluse in proiectul “AUTOSTRADA NORDULUI”. Este vorba de initiativa deputatului Ionut Simionca privind strângerea de semnături pentru a grăbi dezbaterea si respectiv votul legii “AUTOSTRADA NORDULUI” în Camera Deputaților, după ce aceasta a trecut de Senat. Prin urmare, Autostrada Nordului reprezintă un proiect de infrastructură extrem de important pentru judetul Bistrița-Năsăud, fapt pentru care lucrările pe tronsonul care traversează judetul ar trebui demarate cu prioritate. Vezi:http://www.cdep.ro/proiecte/bp/2019/200/00/3/em203.pdf

SPUNE-TI PAREREA