A doua întâlnire a tinerilor antreprenori a avut loc luni seara, în sala de conferinţe a Restaurantului Terra din Bistriţa. Organizată sub egida Bistriţa Business Academy şi Asociaţia Regio Trust Education Bistriţa, întâlnirea a fost mult mai aplicată decât prima, cu workshop-uri pe diferite teme.

Speakerii evenimentului au fost Adrian Solcan – antreprenor, Vasile Nicolae Lupşa – antreprenor, manager Spot GSM şi Ion Bradea – specialist în marketing. Deşi evenimentul a fost gândit pentru aproximativ 20-30 de invitaţi, numărul celor interesaţi a fost mult mai mare, depăşind 40 de participanţi, antreprenori şi viitori antreprenori din vaste domenii, printre care manageri de magazine, administratori de restaurante, IT-işti, manageri de agenţii de publicitate şi design, studenţi, jurnalişti, patroni de firme de materiale de construcţii, comercianţi de produse locale hand-made. Printre cei interesaţi de curs s-au numărat şi viceprimarul Cristian Niculae şi purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean, Bogdan Ivan.

Vasile Nicolae Lupşa, un tânăr antreprenor care a derulat mai multe afaceri în străinătate şi, în prezent, are activitate antrprenorială în România, în mai multe domenii, a ţinut un workshop despre networking, explicând, pe înţelesul tuturor, importanţa relaţiilor în afaceri, dar şi în viaţa de zi cu zi.

O prezentare complexă a avut Ion Bradea, care a explicat bazele marketingului şi cum a evoluat acest domeniu din anii 2000 şi până în prezent. De asemenea, o parte dintre cei prezenţi au participat la workshop-ul pe această temă.

A treia componentă prezentată de Adrian Solcan în cadrul evenimentului, foarte importantă în viaţa de zi cu zi, dar mai ales în afaceri, a fost comunicarea, domeniu foarte gustat de mulţi participanţi, care au vrut să-şi dezvolte abilităţile de a vorbi în public, dar şi de a obţine mai mult pe viitor din relaţiile de afaceri cu partenerii. Cu informaţii teoretice, dar şi cu jocuri interactive, participanţii la workshop-ul despre comunicare s-au implicat activ, au construit scurte discursuri publice şi, la final, au făcut şi un scurt test de personalitate.

Întâlnirea s-a încheiat tot cu partea de networking, adică cei prezenţi au schimbat date de contact, pentru a continua, în scopul colaborării pe diferite domenii.

Acestea acţiuni vor continua în perioada următoare, scopul fiind formarea unui club al antreprenorilor bistriţeni, care să se implice în comunitate.

SPUNE-TI PAREREA