Consilierul municipal Sorin Hangan a explicat că la ședința de Consiliul Local de luna trecută s-au aprobat 90.000 de euro, pentru semaforizarea trecerii de cale ferată de pe strada Lucian Blaga din Bistrița.

“Ni s-a explicat că cea mai mare parte din sumă va fi pentru un cablu care să comande această instalație de semaforizare, pe o suprafață de 4 kilometri, cablu care trebuie adus de la Gara Bistrița. Eu nu pot să înțeleg și consider că este o aberație faptul că dacă acest cablu costă cel mai mult, deci undeva în jur de 60.000 de euro, instalația de semaforizare rămâne la aproximativ 30.000 de euro. Dacă aducem acest cablu și pe lângă trecerea de cale ferată de pe Ioan Slavici, de ce nu mai alocăm 25.000 ca să facem semaforizare și acolo? Sau mergem în continuare cu acest gen de lucru în care asfaltăm drumurile și apoi introducem canalizarea?”, a declarat președintele PNL Bistrița, consilierul municipal Sorin Hangan, în cadrul unei conferințe de presă.

Sorin Hangan s-a referit și la celelalte treceri de cale ferată. ”Domnul primar ne-a spus că această trecere, ca și cea de la Viișoara unde au murit nouă oameni în ultimii doi ani, sunt pe o listă de investiții a Ministerului Transporturilor, dar am văzut că tocmai acest minister a fost deposedat de banii de investiții de către Guvern pentru a plăti salariile și pensiile. Faptul că există o listă de investiții nu înseamnă că se vor face în ianuarie anul viitor. Lista de investiții poate să fie cincinală, cum am mai avut în istoria. 25.000 de euro mi se pare un efort mic pentru bugetul local, poate renunțăm anul viitor la o zi de dănțuială și avem bani pentru trecerea de cale ferată de pe Ioan Slavici, evităm accidente și pierderi de vieți omenești”, a mai declarat Sorin Hangan.

Consilierul municipal a mai spus că traficul cel mai aglomerat la această oră este la calea ferată de pe str. Lucian Blaga, “nu spre Viișoara unde se dorește o pasarelă hidoasă, de metal, de 1,5 m lățime, și unde dimineața când se merge la lucru și la școală va fi circulație pe ea din ambele sensuri, nu pot să-mi imaginez cum va fi”. “Am traversat o pasarelă între două clădiri, peste un drum aglomerat, avea 7 m lățime, iar la urcare și coborâre vreo 12 m. Ce facem noi sunt lucruri țigănești”, a mai spus Hangan.

SPUNE-TI PAREREA