Serviciile de taximetrie din Bistrița sunt destul de proaste. Asta o știe toată lumea, dar puțin o spun. Timpi lungi de așteptare, așa-zisa lipsă a mașinilor la comenzi, dar și comportamentul unor taximetriști sunt lucrurile care îi nemulțumesc, uneori, pe clienți.

O bistrițeancă a transmis un mesaj companiei Unitaxi, după o experiență neplăcută.

„Stimate dispecer UniTaxi,

Ar trebui să iei în considerare faptul că aceasta meserie nu ți se potrivește. Poate te pricepi la agricultură, șoferie sau curățenie. În primul rând, nu te-a învățat mama ta că nu e frumos să întrerupi doi oameni când vorbesc? În al doilea rând, nu poți sa mă contrazici pe mine cu adresa la care mă aflu. Cred că știu mai bine decât tine ce scrie pe facturi și plăcuța de la intrarea în scară. În al treilea rând, să fie și o cireașă pe tort, ești obraznic și îngâmfat. Cred că verificai un proverb românesc prin faptele tale, te las sa deduci tu la care ma refer ( deși mă îndoiesc tare… ).

Ar trebui să înveți ceva de la colega ta care a dat dovadă de răbdare și profesionalism și ii mulțumesc.
Semnat: un fost client UniTaxi.
P.S- o altă firmă mai ok?”, a scris Andreea Colceriu pe rețeaua de socializare Facebook.

Comentariile nu au întârziat să apară, foarte mulți fiind nemulțumiți de companiile de taxi din oraș.

1 COMENTARIU

  1. Stimata doamna,s au intimplat n cazuri cind clientii au gresit nr. de telefon si au sunat din: cj,ct,buc.,ms…….sau clientii s au incurcat – in loc sa solicite taxi de unde doreau sa fie preluati au comandat la adresa unde trebuia sa ajunga (unde locuiau)…si ar mai fi multe alte situati asemanatoare.
    Multe locuinte sau blocuri nu au numere pe poarta sau la scara sau sunt pozitionate in alte locuri decit unde ar trebui si cu alte culori decit alb ceea ce ingreuneaza gasirea adresei.
    Daca a ti lucura numai o saptamina ca dispecera sau sofer de taxi a ti concluziona ca e nebunie curata sa faci TAXI .

Dă-i un răspuns lui vasile Renunta