Consilierul județean al PNL și candidatul partidului pentru o funcție de deputat, Doris Moldovan, a depus la Consiliul Județean un proiect pentru realizarea unei hărți online care să poziţioneze obiectivele turistice din judeţul Bistriţa-Năsăud.

Proiectul prevedea ca în bugetul de venituri şi cheltuieli al judeţului Bistriţa-Năsăud aferent anului 2017, pe baza unei fundamentări realizate de către Direcţia economică şi Direcţia dezvoltare durabilă şi relaţii externe, se vor aloca sumele necesare atât pentru achiziţionarea domeniului online www.descoperabn.ro, cât şi pentru realizarea online a hărţii care să poziţioneze obiectivele turistice şi locurile de cazare din judeţul Bistriţa-Năsăud.

Proiectul a fost discutat în ședința ordinară de astăzi, dar nu a fost aprobat de consilierii județeni. Directorul Direcției Tehnice din cadrul Consiliului Județean, Alexandru Toniuc, a explicat în cadrul ședinței că există deja o pagină de internet pentru promovarea județului, care se numește visitbn.ro și că au început procedurile pentru realizarea conceptului de brand al județului Bistrița-Năsăud. Astfel, Toniuc spune că, în forma propusă de Doris Moldovan, proiectul nu este oportun.

„Visitbn.ro este un site învechit, care arată ca unul din anii de început ai internetului, un site pe care cred că foarte puțini dintre dvs. l-ați accesat. Eu am propus un site de promovare a obiectivelor turistice din județul Bistrița-Năsăud care se poate realiza în perioada următoare cu un buget foarte mic, iar dvs. îmi spuneți că în 2025. Am propus un instrument de căutare a obiectivelor turistice și dvs. îmi spuneți de rețeaua de apă și canalizare. Vreau să vă rog să veniți cu un raport cu statisticile vizitatorilor unici de pe site-ul visitbn.ro. Sunt convinsă că nu culoarea politică este un motiv pentru acest raport negativ ci faptul că dvs., Consiliul Județean, nu ați înțeles și nu știți să vă promovați zestrea pe care o avem”, a spus Doris Moldovan în cadrul ședinței.

„Știți că de ceva timp se lucrează la un caiet de sarcini pentru angajarea unor profesioniști care să îmbunătățească această activitate. Eu nu sunt așa de drastic ca dvs. pentru că nu candidez la nimic și nu aș pune calificative extrem de dure colegilor din Consiliul Județean. Dar e adevărat că lucrurile lasă de dorit și că putem să avem materiale cu mult mai bune pentru a promova județul. Pentru asta, în bugetul anului 2016, am aprobat achiziția publică a unor servicii prin care să se creeze un brand al județului, un logo, cu o hartă interactivă pe site, care să fie accesată de cât mai mulți oameni. Sunt de acord cu fondul pe care l-ați expus și vă asigur că lucrurile pozitive vor fi cuprinse în noul caiet de sarcini pentru crearea unui brand al județului. De asemenea, o să am grijă ca toate lucrurile bune pe care le-ați propus să fie evidențiate și să reiasă clar cine le-a făcut, ca de fiecare dată”, a răspuns președintele Consiliului Județean, Emil Radu Moldovan.

Cu 8 voturi pentru și 20 împotrivă, proiectul a fost respins.

1 COMENTARIU

  1. Cu tot respectul pt. Doamna DORIS. Turismul din BN nu se poate descoperi cu indicatoare asa zis turistice platite si montate aiurea pe vremea cand Elena Udrea cheltuia bani dupa bunul plac in ministerul turismului. Un singur exemplu ; In satul SIORIOARA jud. BN exista o bisericuta REFORMATA din sec 13-14. Indicatorul cu pricina de fapt doua , sunt plasate total aiurea intr-o curba de la drumul jud, si care te duce nu la obiectiv ci la un grajd de animale. Exemplele sunt multe de acest fel in tot judetul si in toata tara. A sosit timpul ca cei din CJ sa faca lumina in D-ale TURISMULUI si sa se revina la normalitate cu aceste indicatoare care nu iti spun nimic. VAI de NOI !

SPUNE-TI PAREREA