În principiu, niciodată.

Pentru că nu va avea niciodată un primar care să facă ordine în Primărie, să dea afară 300 de oameni, din clientela politică a PSD-ului și a fostului PDL, pentru a face o economie de 2 milioane de euro pe an, din care să construiască poduri sau altceva util pentru comunitate. Primăria Bistrița a luat un credit pentru un pod, pe care l-a terminat în vreo 2 ani și îl va plăti în 10. În tot acest timp, se continuă angajările pe pile.

Pentru că, dacă vrei să reabilitezi o clădire istorică în Bistrița, mori cu zile din cauza birocrației și nu-ți dă Primăria credit fără dobândă, ca în Oradea.

Pentru că, în 30 de ani, abia au modernizat o gară și autogara arată ca după război. Aeroportul e doar la stadiul de vis.

Pentru că turiștii care vin în Bistrița văd doar cerșetori și pavajele sparte dintr-o reabilitare de 10 milioane de euro, care a ținut până la prima ploaie.

Pentru că „art-nouveau”, pentru administrația Bistriței, înseamnă kitsch, blocuri mov și urbanismul e o glumă proastă.

Pentru că îți rupi mașina pe străzi, parcările supraterane sunt la nivelul de povești și centura a fost marcată doar prin cel mai lung circ politic autohton.

Pentru că investitori canci și parcul industrial e, deocamdată, un epic fail.

Pentru că struții și ouăle arată nasol și un parc reabilitat nu mai înseamnă nimic în 2018.

 

 

SPUNE-TI PAREREA