Un tânăr bistrițean a început, în studenție, o afacere mai puțin obișnuită. Doru Ciocan și-a înființat societatea comercială în 2008, pe vremea când era student la Cluj/Stuttgart.

5 ani mai târziu, în 2013, a achiziționat primul ansamblu cap tractor + trailer și realizează transporturi agabaritice internaționale.

În prezent, firma este coordonată de Doru Ciocan și de fratele său, Andrei Ciocan, are 6 angajați și organizează transporturi agabaritice și speciale cu cele trei ansambluri cap tractor + trailer / remorcă pe care le deține, dar și cu ansambluri închiriate sau comandate.

Tânărul bistrițean Doru Ciocan și-a crescut treptat afacerea, a pornit de o cifră de afaceri de 15.000 de euro în 2013, ajungând, în anul 2016, la o cifră de afaceri de 500 de mii de euro. Majoritatea angajaților sunt tineri.

„Personalul (atât cel coordinator cât si cel “productiv” – șoferi) are o medie de vârstă de aproximativ 30 de ani, deci o echipă tânără și entuziastă, cu planuri și target-uri mărețe. Am organizat transporturi internaționale speciale ca și gabarit și/sau greutate atât din estul Europei (România, Bulgaria, Ungaria, Cehia) înspre vestul Europei (Franța, Germania, Anglia, Italia) cât și în sens invers, sau extra comunitare (Turcia – România, România – Norgevia)”, explică Doru Ciocan, care a absolvit Universitatea Tehnică la Cluj-Napoca, secția TCM-Germană și a studiat, cu bursă, în Germania, la Stuttgart, la Fraunhofer Institute for Manufacturing Engineering and Automation, unde și-a realizat și proiectul de diplomă.

La începutul acestei săptămâni, firma Doral Steel SRL a efectuat un transport agabaritic din Bistrița, de la firma Comelf, transport care va ajunge în Statele Unite ale Americii.

Ansamblul pieselor transportate: Caisson Hydro (dimensiuni : 6.35m lungime, 5.1m latime, 2.6m inaltime, 15.4tone), Capoterie Principale (dimensiuni : 6.45m lunigime, 4.52m latime, 1.65m inaltime, 12.4tone). Ambele piese au fost transportate pe un ansamblu cap tractor cu 3 axe și trailer cu 4 axe.

Având în vedere dimensiunile de gabarit pe lățime de 5.1 m, transportul a fost însoțit de două mașini de însoțire cu pilot specializat și de către politia rutieră a județului. La granița fiecărui judet, poliția rutieră județeană a preluat transportul și l-a însoțit pe raza județului respectiv.

Piesele sunt destinate proiectului Freeport LNG, cu destinație finală USA.
Piesele sunt produse în Bistrita, de catre COMELF SA și sunt livrate în Franța, unde vor fi asamblate pentru produsul final.

SPUNE-TI PAREREA